Har varit enorma väderskiftningar här i Stockholm, från att gå med t-shirt till att man fryser med vinterjackan på. Vet inte om det är därför, men jag känner att det är en förkylning på G. Hursom, den har inte slagit till än, men det blir nog inte att köra fullt ut på gymmet iaf. Nåväl, huvudsaken är att man går dit 🙂

Har varit väldigt mycket på jobbet så det har inte funnits någon direkt tid att uppdatera bloggen. Har pratat med dom andra fakirerna under veckan, och det går bra för dom. Ska bli spännande att summera ihop deras viktnedgång nu i helgen. Sen är det bara att hålla tummarna för att de lyckas hålla månaden ut, men det tror jag inte ska vara något problem. Två av dom har iaf sagt att dom kommer att fortsätta med LCHF efter månadens slut, och jag tror nog att alla tre kommer att göra det. Det är min förhoppning iallafall.

Att köra fakir under en längre tid är dock svårt. Väldigt svårt, och jag vet av egen erfarenhet att det inte är någon dans på rosor – men det ger resultat och en bra kickstart.

Nu ska jag ta och packa väskan och hoppa på Tunnelbanan till Kista för veckans sista arbetsdag. Hoppas ni sluppit förkylningar och på återseende!

Mvh
Freddie