God morgon!

Då börjar det närma sig halvlek. Tyvärr har jag dragit på mig en vårförkylning, så jag är lite off. Jag råder inte någon att köra fakir om du/ni inte känner er helt kurranta. Det finns skonsammare sätt att äta då. Normal LCHF fungerar bra.

Däremot så har det gått lysande bra för dom andra måste jag säga. Per i Tisdags (sorry att jag inte uppdaterat er tidigare) ser det ut som följer;

Robban, 24 år, 187cm som startade på 126 kilo har tappat 4.3 kilogram
Karoline, 37 år, 163cm, 87 kilo har tappat 2.8 kilo
Markus, 43 år, 176cm, 102 kilo har tappat 2.5 kilo

Så total viktnedgång passarade nästan 10 kilo efter endast 10 dagar. En stor stjärna i kanten för dom, och ytterligare en brasklapp till dom som säger att LCHF inte fungerar.

Well, nu är klockan 07.45. Ska ta och läsa lite nyheter, och sedan bär det av till Planet Fitness när de öppnar kl 09.

Tjing,
Freddie

