Hej allihopa,

Ska börja med att be om ursäkt för de dåliga uppdateringarna på bloggen. Ser nu att jag knappt har skrivit något överhuvudtaget. Med det inte sagt att min LCHF-karriär är över – jag fortsätter på med min viktnedgång och träning, det har bara varit mindre fokus på bloggen.

Har nu kört på i över ett år och träningen fyller 1 år i slutet av April. Känns riktigt bra, och det är sådan grym skillnad. Har sett lite nya ansikten på bloggen, och jag hälsar er alla välkommen. I övrigt så har jag de senaste månaderna kört mycket face-to-face och hjälpt andra som vill tappa i vikt.

Det känns helt naturligt att hjälpa andra, och det är väldigt skönt att se att de fått bra resultat. Än så länge har jag gett tips och stöd till 6 personer, som har gått ner 10-15 kg i snitt. Det är inte så dåligt! 🙂

Måste ta och yla iväg till jobbet, men jag kommer att lägga upp lite nytt under morgondagen. Måste även ta och definera upp målet för 2012. Som det ser ut just nu så är det -15kg, men jag måste som sagt sätta mig ner så jag får ner det på pränt 🙂

Avslutar med en liten körkortsbild så ni får se lite förändring som skett under en 10års-period. Vill ni se lite mer aktuella före- och efterbilder så får ni kika under taggen ”bilder” 🙂

Fortsatt trevlig dag!

Mvh

Freddie

