….. en tub Majonäs på fickan!

 

God Afton Sverige!

Ja, smart va! Efter lunchen kom jag på den briljanta idéen att jag kunde vika in en bit av mayo-höljet och enkelt förvara den utstickandes från fickan. Okej, den skapar inte direkt en stil-ikon – men ack så praktiskt. Nästan lite IKEA över det hela.

Har varit lite off de senaste dagarna. Dåligt med sömn, och ytterst oregelbundna tider – men det ska det allt bli pli på nu. Förhoppningsvis kommer jag att vara kvar i Sverige under minst 2 veckor till, och sedan (kanske) väntar en veckas arbete i London. Dock är ingenting bokat, men det ska nog lösa sig. Får göra mitt yttersta för att slippa hamna i skit-mat-träsket igen. Dock är Heathrow en väldigt trevlig plats där det går att beställa det mesta. Åker ni dit kan jag rekommdera Ramsay´s restaurang där det går att blanda hejvilt och bestämma själv vad man vill ha. Förra gången tog jag en Entrecoté med vitlökssmör och dubbel ”portion” Bea-sås. Yummy.

Hur som, nu ska jag ta och laga mat. Har inte bestämt mig för vad, men det lutar åt kyckling faktiskt. Troligen med ett curry-sås gjord på… Ptja, curry och grädde. Plain and simple – and fatty!

Tjing,
Freddie

