Hej Håkan!

Jag läste i Aftonbladet idag att att du lever lite efter GI och väljer bort ris, pasta, vitt bröd och potatis – men vet du vad Håkan, jag tror att det hade gått ännu bättre om du hade ätit LCHF. Det hade väl varit ett bra avslut på ett annars stormigt år, eller?

Själv har jag tappat dryga 30 kg under detta år, och vet du vad Håkan – fastän jag inte röstar på ditt parti och inte delar din uppfattning om hur man skall leda Sverige, så tänkte jag ställa upp och visa dig hur du kan få en bättre balans i vardagen genom ändrad kost – och tappa massa i både kilon och centimeter på kuppen! Om detta låter intressant kan du läsa mer på min blogg – http://www.sverigesfetaste.se

Dock så går detta inte att göras halvdant, utan om du vill testa så hjälper jag dig med ett 3-veckorsprogram som jag lovar kommer minska din vikt med mellan 5-10 kg. Tänk – det värsta som hade kunnat hända är att din kavaj sitter bättre, och du får helt ny energi. Jag tror verkligen att detta hade varit kanon för dig just nu i dessa svajande tider. Vem vet, kanske blir du förknippad med ett hälsosamt leverna, precis som Al Gore varit för klimathotet? Det hade väl varit väldigt mycket trevligare än det fiffel och båg som det talas om i medierna på varje löp idag?

Jag vet att du kan klara detta Håkan – för du är en riktig sosse. Så säker var jag på detta att jag satsade en större summa på att du skulle sitta kvar när det stormade som mest – och jag vann. Jag är så säker på min sak att jag kommer att skänka iväg 2000 SEK till , av dig vald, fond om du inte under dessa 3 veckor går ner minst 5 kilo.

För att ge dig lite mer motivation så lovar jag även dig att jag pratar med gymmet där jag går så du får en PT-träning – och lovar dig att om du – Håkan Juholt – antar utmaningen och inte når utsatt mål kommer jag att skänka 1000 SEK till Barncancer-fonden i alla fall.

Så vad säger du, Håkan Juholt. Vågar du anta denna utmaning?

Med Vänlig Hälsning
Freddie

