Hej allihopa,

För att sammanfatta vecka 1 då. Det har varit tungt, riktigt tungt. Såhär trött har jag inte varit på väldigt länge. Jag vet inte varför men det har verkligen varit tungt att kliva upp på morgonen, för att inte tala om att hålla ögonen öppna på kvällarna. Flera av dagarna har jag somnat på soffan, sovit i två timmar för att sedan gå direkt vidare till sängen för att sova resten av natten. Kanske är det en förkylning påväg? Har en tendens att sova en massa då.

Hursom. Det har gått bra första veckan, men kroppen har verkligen skrikigt efter kolhydrater (tror jag). Något har den iaf skriktigt efter, men jag vet inte riktigt vad. Träningen har också gått bra, fastän det har varit lite ”dimmigt” vissa dagar. Har märkt att jag har väldigt svårt att fokusera när jag håller på att sätta kroppen i Ketos. Däremot har det gått bättre och idag tog jag nytt rekord i samtliga benövningar – vilket kändes riktigt bra! Bland annat körde jag 91 kg i Leg Curls, och 218 kg (som är max på benböjmaskinen) var lätt som en plätt.

Har även varit och handlat idag och köpte massa entrecote och ytterlår samt köttfärs som kommer vara basen för de kommande två veckorna. Kommer bli en stor laddning kryddsmör också 🙂 Ska bli skönt att slippa tonfisken som jag ätit nu i veckan – men som jag varmt kan rekommenderas. 1 burk tonfisk i olja + 60 gram majonäs med lite kryddor – yummy!

Nu ska jag ta och fortsätta sovandet så jag vaknar upp pigg imorgon!

Tjingeling!

