Hej,

Jag har precis pratat med Sandra som är en väldigt nära vän till mig och som också kör LCHF. Jag har lyckats att övertala henne att hjälpa mig att städa ur mina garderober på gamla kläder.

Har gått och småkikat lite i två av garderoberna som jag inte alls brukar öppna. Jag hittade bland annat ett 10-tal Levis-jeans som är helt oanvända. Snacka om pengarna i sjön, för jag kan inte ha på mig dem alls. De är 38 i midjan och jag ligger nu på 33-34. För att inte tala om passformen runt benen då jag krympt dryga 15 cm runt varje lår. Hugaligen.

Skjortorna fick mig att gråta blod. Snittpriset låg väl på ca 500:- per styck och nu på galgar hänger det väl en 10-15 stycken som jag nu kan använda som tält. Bara för att visa lite på vilken skillnad det blivit på ansiktet hittade jag en bild som är från bra precis ett år sedan;

30 kilo mindre på vågen syns sjukt mycket, men det blir verkligen synligt när man tar på sig kläder som tillhörde ens vardagliga plagg för ett år sedan. Jag skrattade och grät nästan samtidigt… En mer uppdaterad version kommer senare när jag och Sandra har börjat riva ut mina garderober.

Förresten! Har ni några bra tips på vad jag ska köpa för pengarna? Funderar faktiskt på att köpa en Wi-Fi-personvåg från Withings

Well, nu ska jag iväg till gymmet och göra av med lite energi 😀

//Freddie

