Hej,

Blir bara ett snabbt inlägg nu. Har precis varit ner till Gymgrossiten och köpt en ny PWO som jag ska ta och testa. Har tidigare testat både Rage och Jack3D. Hitintills är Jack3D min favorit, men efter rekommendation ska jag nu ta och testa Crack från Evolutions. Passade även på att köpa två nya shakers då jag har en tendens att tappa eller tappa bort korken på mina flaskor 🙂

Så nu kl 11.30 ska jag möte upp gänget på gymmet och köra ett benpass med dom. Efter det kommer jag att köra ett magpass och avsluta med cardio. Har bestämt mig för att börja koncentrera mig mer på Cardio och mindre styrke framöver. Detta då jag har vuxit så pass mycket, och inte direkt ökat på flåset något. Så jag ska börja öka antalet minuter progressivt på Cross Trainern och förhoppningsvis få upp lite flås. Har ni bra tips på cardio/konditionsträning så skrik gärna till!

Mot gymmet!

//Freddie

