Hej på Er!

Nu är det bestämt, det blir New York i Januari. Jag åker dit med en tom väska, AMEX-kortet och en kamera. Brukar försöka att besöka NY minst en gång per år. Älskar staden, människorna och shoppingen. Jag kommer att köpa en helt ny garderob som det ser ut just nu, och det behövs verkligen 🙂 Mina byxor hänger mer än vanligt, skjortorna hänger. Det enda som passar är sockorna ungefär. Pikétröjjorna som jag köpte för 4 månader sedan hänger som mindre tältdukar, för att inte tala om mina gamla favoritskjortor. Saknar dom! Men å andra sidan så har jag gått från storlek till smålek 😉

Just nu håller jag på att laga middag. Blir kyckling med Aioli, kommer att bli smaskens! Är ganska hungrig. När man äter LCHF får man inte samma hungerskänsla som om man lever på kolisar. Jag personligen var tidigare grinig när jag inte fick mat (kolisar), men nu på LCHF blir jag mer trött, lite som att man håller på att somna om det går för länge.

Gymmar gör jag också, fem dagar i veckan och jag är som ett barn på julafton när jag efter helgens vila får springa ner på gymmet. Jag längtar verkligen och likt en kalv som för första gången får springa ut på grönbetet och hoppar, så hoppar jag nästan iväg till gymmet. Tydligen heter det kesa när kalvarna far och spritter med klovarna, men de tär mer en parentes i sammanhanget. Idag körde jag triceps och bröst, och det var riktigt härligt. Fick hjälp på sista triceps-settet av en kollega så att jag riktigt kunde ta ut muskeln. Kändes som att överarmarna blivit fyllda med 10 liter blod efter passet – knallhårt 🙂

I övrigt har dagen varit bra, vaknade upp kl 07 imorse av att jag fick massage vilket var helt jäkla underbart då min rygg var sådär lagomt glad på mig efter gårdagens ryggpass. Sen bar det av till jobbet som vanligt, och nu är jag hemma och ska som sagt äta lite middag.

Avslutar detta inlägg med en bild från min förra NY-resa som var för bra precis 30 kilo sedan!

Ta hand om er,
Freddie

