Hej,

Skall iväg till Grönalund nu med familjen, men kommer senare ikväll att skriva sammanfattningen som jag lovade igår – så håll ut 🙂

Vidare såg jag en intressant kommentar från en läsare som heter Solveig och skriver;

Om det är någon som tittar in på denna blogg som inte ännu börjat med LCHF men som skulle vilja så kanske du skulle vilja vara med i vår studie, med fokus på vad som händer med kärlhälsan när man äter LCHF. Är du man eller kvinna mellan 40 och 80 år samt bor i eller runt Göteborg så kontakta mig. http://www.lchfhalsa.se – klicka sedan på aktuellt!

Jag tycker att detta låter som en jättebra idé – och vilken chans för er som bor i Göteborg! Jag skulle bli jätteglad om så många som möjligt som bor i området och faller in i ålderskategorin kontaktar henne. Vi behöver mer forskning på ämnet, och det blir en WIN-WIN situation för både Er och henne. Oavsett vad utgående blir av ovanstående så är det bra, för då får vi reda på vad som är bra och dåligt med den kosten, eller rättare sagt – det livet – som vi valt att leva.

Lycka till Solveig och alla som väljer att gå med hennes studie om kärlhälsan och hur den påverkas av en ketogen kost!

Ses ikväll!

//Freddie

