God kväll Sverige,

Det spritter i mina ben, och jag kan knappt sitta still. Jag är så sjukt full av energi! Så pumpad att jag bestämde mig för att köra ett andra gympass idag efter jobbet! Blev ett pass på lunchen som bestod av 10 minuter cykel (Alp-pass), sen blev det superset med biceps och triceps. Lastade på fint och fick riktigt bra pump i armarna. Sista repsen skakade armarna lite, men it´s all good! Det är så kul, för dom jag tränar med bara garvar när dom ser mig efter uppvärmningen. Jag bokstavligen flyter bort – och det ser ungefär ut som att jag precis kommit ut från duschen 🙂

Läte tidigare att inte kan träna med LCHF för att man inte kommer att ha någon stamina (uthållighet) men det kan jag säga direkt inte stämmer. Inte för mig iallafall. Har ni som kör LCHF och tränat kännt någon negativ skillnad? Fakir (dvs inga kolisar alls) fungerar faktiskt bättre för mig. Jag kanske inte har samma explosivitet som tidigare, men alltså styrkan är extremt konstant och jag klarar av mer känns det som. Kanske är att min kropp just nu är i balans (Halleluja!) och att det därför bara flyter på? Hur som – jag mår som en kung på fakir!

Har även inhandlat vitamintillskott i form av D-vitamin samt en-om-dagen-piller som jag så fint tar varje dag. Tar även två kapslar Omega 3 (500mg stycket) och det känns bra 🙂 Vissa säger att man bör ta det, andra inte – men precis som i alla saker i livet så finns det många tyckare. Jag lyssnar, bearbetar och sedan kollar jag vad som fungerar för mig – och det är oavsett vad andra tycker. Om min kropp inte gillar det så kommer den att visa det – och det, mina vänner, är så mycket mer värt än att lyssna på Hasse på hörnet som säger att Becel är det bästa som hänt Sverige sedan falukorvens intåg.

Avslutar dagen med en liten pillerbild. Tro mig, hade jag idag varit 5 piller så hade jag sett ut såhär!

 

