Hej!

Idag har jag verkligen inte haft något temperament överhuvudtaget. Normalt sett är jag verkligen lugn som en filbunke, men som sagt – inte idag. Jag vet att det är omställningsbesvär då jag började med fakir i Måndags. Ketostixen visar väldigt positiva resultat – så det är väl bara att bita ihop. Däremot så har jag vrålat ut några gånger idag när saker inte gått som jag vill. Försöker att vara diskret med det, och brukar smita ut på balkongen och dra ett djungelvrål dock.

Men men, har inte ork att skriva mer idag – men mitt nuvarande tillstånd SUGER. Jävligt lättretlig. Men men, jag vet ju om att det är omställningen som spökar, och det gör det hela lite enklare.

Avslutar dag 5 med en bild från gymet. Körde Kardio + Ben idag. Denna bild är tagen efter jag kört 3 sets benpress, 12 reps á 200kg. Benen skakade efter kan jag lungt säga.

Tjing!

Freddie

 

