Hej!

Blev VÄLDIGT sent ikväll då jag haft fullt upp att prata i telefon, samt gett lite tips till en gammal studiekamrat som också skall börja med LCHF. Kul! Hursomhelst så är jag nu inne på mina sista två bantarbiffar, så kl 23 började jag med att ta fram 1.5kg kött, 12 ägg och 2.5 dl vispgrädde. Nu är det snart klart och jag ska skynda mig i säng. Blir nog att ta lite extra sovmorgon imorgon. Kommer bli skönt. Hursomhelst knäppte jag en liten bild för att visa mitt biff berg.

Och förresten, yrseln är nu borta – och Ketostixen visar att jag ligger på näst sista steget på mätstickan – dvs. snart är jag i Ketos! OOOPAH! På Söndag blir det invägning igen – och om jag skött mig RIKTIGT RIKTIGT bra så kommer det att visa 2-siffrigt. Jag har inte vägt det sedan jag gick på högstadiet – dvs. 14-15 år sedan. Helt sjukt!

En liten peppbild måste jag också lägga upp. Taget i Februari, samt för två veckor sedan… Det syns!

 

Nu måste jag vända biffarna!

