Hej Sverige!

Idag har då varit första dagen på en ny vecka – och den har varit helt underbar. Vädret har varit helt okej, och det var riktigt skönt att komma ner på gymmet igen. Kosten denna vecka kommer till största del att bestå av biffar då jag fick extrem craving efter dem. Dessutom har jag märkt att jag mår som en prins på färsbiffar, och vågen gillar det också 🙂

Fick ett MMS igår från min familj som har dragit ner till Grekland för att segla lite. Bilden är på min kära far – som för övrigt fyller 60 imorgon den 24e – Grattis Pappsi!

Som ni ser är vi ganska lika, förutom att Pappa är mycket starkare än mig 🙂 Appropå bilder har jag även hittat igen min systemkamera , så nu kommer det att bli en del matbilder framöver. Funderar nämligen på att börja ta med lite bra recept och sånt då många frågat om det. Pratar lite mer om det i videon som jag spelade in. Knäppte faktiskt en bild igår innan jag drog och handlade mat;

I videon tar jag även upp lite om motivation, och som vanligt är det inget manus utan jag babblar på – som alltid 🙂 Videon kommer du till om du klickar här

Trevlig kväll,
Freddie

