God afton Sverige!

Eller god natt kanske man skulle säga? Fast det betyder ju att man ska gå och sova – och det ska jag inte riktigt än. Jag har idag pratat med min pappa som var sjukt stolt över tatueringen (se tidigare inlägg). Han var väldigt rörd 🙂 Något mer som gjorde mig glad var att min mor, som skulle göra mig arvslös om jag tattuerade mig, nu ändrat sig och vill att jag tar med en bild på henne också. Så jag ska rita o skissa lite, sen får vi se vad som händer. Kan minst sagt säga att tatueringen gett mig mersmak!

I övrigt har jag träffat massa goda vänner ikväll – Sandra, Danne, Florrie och Beccis. Har varit en grym kväll! Och som grädde på moset så ser jag att Andreas som driver kostdoktorn.se har skrivit en update om min viktnedgång – vilket är skitkul att se!

Klicka på bilden för att se mer…

Nä Sverige, nu ska tjockisen sova!

//Fredddie

