Hej,

Jag har tidigare inte vågat lägga ut helkroppsbilder, men nu känner jag att det går bra att göra. Det är en del i min transformation och nu har jag inget mer att dölja. Visst, jag är fortfarande fet, men det kommer att bli bättre! En bild kan säga mer än tusen ord brukar man säga, så jag låter de här bilderna tala för sig självt.

Kort fakta:

Start: 10e Januari 2011 (+4 månader)
Vikt: 125.8 kg (-19.6 kg)
Midjemått: 130 cm (-16cm)
BMI: 37,7 (-5.7)

Framifrån 

Bakifrån

Från sidan

Sådär. Pust, nu har jag gjort det också. För mig att lägga ut dessa bilder är som att hoppa bungyjymp eller fallskärm. Men genom att jag gör detta så bevisar jag bara för migsjälv att jag har kommit en bra bit på viktresan, men framför allt mental. Jag kollar idag inte två gånger på någon som skulle säga eller antyda att jag är fet. Jag har liksom come to terms with it (finns inget bra svenskt ord som beskriver samma sak). Resan kommer att fortsätta, och jag kommer INTE att ge mig förrän jag gått ner 40 kg som utsatt, eller i närheten av det och jag mår kanonbra! Förhoppningsvis kommer detta också att motivera andra som funderar på samma sak, dvs. att lägga om kost och påbörja ett nytt och bättre liv!

Kom ihåg – allt blir bättre…

//Freddie

