Hej Sverige!

Idag är det Onsdag och jag har precis jobbat klart för idag. Ska försöka att hinna slänga ihop lite mat inför imorgon. Har börjat frukost igen för annars har jag ingen fokus på träningen och det känns bra! Idag bjöd gymmet på träning för mage, rygg och hjärta!

Egentligen behöver jag nog inte träna hjärtat – det är redan stort 😉 Skämtåsido. Dock har jag hittat min nemisis! Den kallas CROSSTRAINER, och är i ordens rätta bemärkelse djävulens påfund!

Hursom, efter gympasset blev det en rask marsch tillbaka till jobbet och där kastade jag ihop grillad kyckling, avokado och en massa Aioli. Jag är ju en liten sucker för vitlök (okej, inte så liten – men ni fattar poängen) – så Aioli och jag har liksom varit bästa polare nu i två dagar , och vi har som fattat tycke för varandra. Dock tycker inte min närmsta bordsgranne tillika kollega samma sak – och kommenterade detta fler än en gång – Freddie! Det luktar vitlök! 🙂

I övrigt har det inte hänt så speciellt mycket sexigt idag. En helt vanlig dag med massa sol ute på takterassen och senare ett litet specialarbete som inte kunde göras under normala arbetstiden.

Avslutningsvis ska ni få se en lagomt genomblöt Freddie. Det var inte lika mycket som igår då jag totalt blev sågad vid fotknölarna av crosstrainern ovan – men iaf!

Dryga timmes-passet avklarat, dag 2.

Ta hand om er!

