Hey!

Så idag blev det då dags för första träningspasset. Fick med en kollega som körde samma pass som mig (bröst + axlar) och det var svinkul! Känns lite i armarna och jag hade innerligt svårt att schamponera ”håret” efter passet. Med ”håret” menar jag självklart det som normala människor har på huvudet , men jag har börjat tappa(t) mitt. Inte sådär rakt av, mer att ‘vikarna’ börjar mer eller mindre bli bukter 😉 MEN jag vägrar att bry mig om det. Det ger lite mer personlighet, och skinhead naturell har jag valt att kalla det.

Hursom, imorgon ska jag iväg igen. Det handlar mycket om att jag måste få in i min tjocka skalle att motion inte dödar. Jag behöver röra på mig, och jag mår bra av att röra mig. Svettas gör jag. Som en gris. Satan i gatan, det var nästan en mindre vårflod efter uppvärmningen – men det är bra. Fett in, svett ut!

Imorgon kommer jag att köra mage + rygg. Kommer att ta det riktigt lungt och få in tekniken, för jag vill verkligen träna. Det är inte många som vet men i mina yngre dagar så tränade jag kampsport i nästan 8 år. Jag har som sagt alltid varit en ‘heavy hitter’ och då menar jag inte styrkemässigt, men jag kunde kasta folk så det small till ordentligt i mattan. Gillar explosivitet – för stamina har jag aldrig haft. Och sen blir jag lugn av det. Inte för att jag är ett yrväder annars (troligen den lugnaste människan i kvarteret) – men det ger som bara lite mer sinnesfrid.

Nåväl gott folk, imorgon ska jag be min kollega ta en bild efter passet så får ni se hur det ser ut. Ska dock ta på mig en svart t-shirt så det inte blir en wet t-shirt-bild 🙂

God natt Sverige!

//FatBoy

