God förmiddag Sverige!

Idag är det Söndag, sköna Söndag. Började dagen med att rycka ut på ett jourärendet, så jag fick mig en prommenad till jobbet då min Internet-pipa strulade hemma. Väl hemkommen ringer min kära mor och sjunger ”God morgon, godmorgon – hör fåglar sjunga glatt!” – haha, min mamma är speciell – på ett speciellt bra sätt! Hon hade dessutom skickat efter en bok till mig – Ferry Food. Eftersom att jag är en riktig presentkille så uppskattade jag självklart detta väldans mycket.

Ferry Food! Om ni ska beställa så kolla in den här sidan som listar billigaste priset!

Vågen var det första som jag ställde mig på imorse då det är Söndag! Söndag innebär matlagning, mått, vägning och lite bloggande om veckan. Vågen stannade idag på 112.5 kg! Totalt har jag alltså gått ner 13.3 kg på 8 veckor nu! Måttbandet visade -11cm runt midjan!

Ikväll blir det första ”bortmiddagen” på en månad. Jag och Ina ska till Tobbe och Anna på Kungsholmen. Hon var lite osäker på vad dom skulle bjuda på så hon safe´ade och sa att jag äter fisk, så det är ju bra 🙂 Nu ska jag iaf fortsätta att städa och lyssna på Rolling Stones 🙂

Fortsatt trevlig dag!

//FatBoy

