God förmiddag Sverige!

Idag är det Lördag, och det är en av mina favoritdagar förutom Torsdagar 🙂 Sitter och planerar lite hur den kommande månaden ser ut. Hitintills ser det ganska lungt ut, men slutet av Mars, början av April kommer att bli ganska hektiska som det ser ut just nu. Sista veckan i Mars kommer jag att arbeta i Köpenhamn några dagar, sen hem till Stockholm igen. Efter det väntar några dagars arbete och sedan drar jag och Krissie till Skottland på en långweekend. Kommer bli riktigt nice!

Kommer tillbaka på en Söndag, och Måndag kl 13.00 skall jag troligen på partnerkonferens med vår amerikanska samarbetspartner i 4 dagar i Lissabon (Portugal). Vet dock inte om jag hinner, för nu när jag kollar flygen från Stockholm så går det ett sent på Söndag till Tyskland, och sen måste jag vänta i München och ta första planet på Måndag morgon till Lissabon – går inga direktflyg från Stockholm som passar! Ska ta och kolla om jag kan ta ledigt Torsdag och Fredag och stanna till Lördag eller Söndag – annars blir det för stressigt. Eller så tackar jag nej och låter kroppen vila lite. Tur iaf att det inte är jetlag inblandat, det är bland det värsta jag vet! Sen hade det nog vara bra att inte vara bort för mycket så jag kan hålla kolla på min kost.

Men men, vi får se! Ska fortsätta att städa nu innan besöket anländer!

Tjing!

//FatBoy

