Man ska ju inte svära. Det kan tydligen få tungan att bli svart, men vet ni… Ikväll tänker jag svära!

HELVETE VA GOD PIZZA JAG GJORT!!!!

Sådär. Nu kan jag pusta ut igen. Eller vänta, en liten klapp på axeln också. Sådär. Nu är jag klar att vältra mig i mitt eget feta ego 🙂

Nu undrar ni säkert hur jag lyckades med detta, och det gör jag också, men ett bra grundrecept, lite leklust med smaker och färska råvaror gjorde susen. Jag började med recept på Ooopsises;

Utgick från PAM´s recept som ni hittar här. Hade min lilla padda som assistent 🙂

 

Separerad gulorna o vitorna. Tillsatte phillyn till gulorna, whippade lite mer. TUNGT!
Gick direkt o beställde en elvisp som kommer på Tisdag haha

 

Bakplåtspapper som jag ”satte fast” i plåten med smör. Blev cirkus 5mm tjockt.

 

25 minuter senare tog jag ut den… Pickade lite med en gaffel i halvtid så degen skulle hålla sig vaken 😛

Sen kastade jag på ost + mozarella, champinjoner (färska) , en bantarbiff som jag hackat och oregano.

 

….avslutade med lite grönt på sidan. Så nu äter jag pizza, bloggar och dricker kallt kallt vatten. Helt fantastiskt gott!

//FatBoy

