God afton Sverige!

Blir bara ett kort inlägg ikväll. idag var så första dagen på fakir. Har ätit två av gårdagens bantarbiffar uppvärmd i mikron på jobbet. Ingen har tidigare sett mig äta lunchlåda, så jag gjorde lite succe 🙂 Har stått mig på dem sedan kl 12.30 då jag åt lunchen, och nu ska jag – efter lite övertidsarbetande – ta och värma upp två till i min microvågsugn som jag köpte i helgen.


Nya mikron

Kylskåpet är iaf fyllt av lunchlådor, och jag köpte faktiskt gurka idag. Kände att det blev lite torftigt annars, och gurka innehåller 2,1 gram kolhydrater per hundra gram. Hade varit ganska intressant att veta om det sitter mycket kolisar i kärnhuset i gurka – för det brukar jag alltid ta bort. Ja, jag vet att det låter som att jaga kolisar in absurdum – det var bara en tanke som slog mig.

Mot bantarbiffarna!

 

//FatBoy

