Satt precis och funderade lite. Hade varit ganska spännande att hitta någon som bollplank som – precis som jag – precis påbörjat LCHF, som man kan snacka med om hur det går osv. Visst, jag pratar med många andra, men det är inte någon av dem som är i samma situation på samma sätt. Därför kom jag på den ganska smarta idén – Varför inte bjuda över någon på LCHF-middag? Slå två flugor på samma smäll. Bra mat och en massa bra snack om hur var när och varför gällande LCHF.

Har en bit oxfile i frysen, en flaska rött vin och kanske någon sallad och bea till det.

Smart va?

Tänkte kasta ut en blänkare dels här, men även på KIF-forumet. Vad tror ni? Hade det fungerat? Lite som en LCHF-annons för någon i Sthlms-området. Jag tycker du som är intresserad kan kommentera inlägget med din e-post (publiceras inte) om du är intresserad. Skriv några rader om varför just du vill kika in på middag! Haha, låter helt sjukt nu när jag tänker på det – men va fan – varför inte? Och har du nu inte turen att bo i Sthlm, så kommentera iaf med ex. MSN-adress eller liknande så kanske jag, och du!, hittar ett nytt bollplank.

