… alla som stödjer mitt fett-race

… mina vänner som både skrattar och hyllar mig när de ser mig äta något. Brukar låta som kakmonstret när jag beskriver hur jag med stort nöje äter det fettigaste de kan tänka sig.

… alla som kritiserar det jag gör – det gör mig ännu mer ”jag ska nog allt visa dig” 🙂

… alla på KIF som är helt fantastiska. Skönt att se att det finns fler som jag.

Och NEJ, jag är inte tokig som många säger – jag är bara mig själv – och det är jag bäst på av alla jag känner 😉

Sådär, då har jag fått ur mig det också!
  

 

 

 

Nu tänker jag bara freestyla lite. Att skriva om massa mat hela tiden gör mig hungrig.

Generellt sett kan jag säga att jag mår som en kung – eller ja – som jag förtjänar. Jag förtjänar detta, det är äntligen dags att bli smalare. Never judge the book by it´s cover brukar man säga, men det stämmer inte. Jag känner i många situationer att man som fet måste överbevisa. Folk tror inte att vi har lika mycket stamina, är slöa av naturen och att vi kort sagt inte bryr oss. Jag är här för att visa dom fel, men primärt att bevisa för migsjälv att jag kan klara av detta. Har sett många program och artiklar där folk säger ”klarar jag det här så klarar alla det”. Visst, det tänkte jag också tidigare, men nu vet jag. Nu sitter jag inte och kollar på ex. biggest looser med en chipspåse i handen och sen nästan somnar i soffan för att min kropp inte klarar av kolhydrater. Jag känner mig inte lika slö som tidigare. Känner att jag verkligen har kraft – men främst en mental motivation – som kommer att övervinna min kropp och dess vikt.

Dock måste jag se realistiskt på saker. Jag vill tro på snabba lösningar, och det kommer nog mycket från mitt ganska impulsiva beteende. Jag brukar nå bra resultat också, men nu måste det få ta tid. Som jag sagt tidigare så är mina ‘extrakilon’ (läs vågen-snurrar-runt-kilon).  Man brukar säga att vågen inte är ens bästa vän – att personen som ställer sig på vägen inte gillar den. Vet ni. Det är en lögn! DET ÄR TVÄRT OM! Jag har bevis….

Stackars våg. Ber om ursäkt, men du kommer att gilla mig mer om kanske ett år eller så!

