God afton kära läsare!

Dagen har gått i bacon och ägg. Har städat lägenheten inför en whiskey-provning som vi skall ha hemma hos mig nu i veckan. Har inte varit speciellt hungrig, och idag har jag verkligen märkt att jag börjar dra ner på portionerna. Inte för att jag är lika hungrig, men det behövs inte alls lika mycket mat om man kör på LCHF!

Frukost/Lunch: Bacon och ägg + creme fraise (34% såklart!)
Middag: Samma sak fast jag lade till lite mozarella för att det skulle bli lite kletigare.

—————

I övrigt idag kom jag på en sak som jag skall göra om det kommer till den punkten att jag håller på att ge upp. Då ställer jag mig på vågen , kollar hur många kilo som jag gått ner hitintills, sen tar jag en väska på ryggen och fyller upp den med saker tills den väger lika mycket som differensen upp till den vikt jag startade på. Sen blir det att gå upp för alla trappor i huset (6 st), och är jag inte motiverad efter det så lastar jag på något kilo till och går 3 km.

Inte för att jag gillar att pina migsjälv, men är huvudet dumt så ska kroppen få lida!

Hoppas innerligt att jag inte får för mig att sluta efter -30 kg. Fy fan….

Fortsatt trevlig kväll allihopa!

