Hej!

Igår hann jag inte blogga något då jag var tvungen att stanna kvar sent på jobbet. Efter detta åkte jag och en god vän till ett födelsedagskalas hos två vänner. Hann inte äta någon middag (BUMMER) men vi skulle äta där. Som tur var har min kompis (som hade festen) också kört LCHF, så han hade gjort en massa småplock. Jag åt lite grönsaker och sen en massa antipasto (kött/korv/salami/ost). Till det drack jag ett rött vin som var riktigt bra (kommer ej ihåg märket).

Antipasto

 

Vet ni… Stora jag efter ett litet glas rött vin… Det snurrade till lite. Jisses, har aldrig varit så lättpåverkad som nu. Det kommer dock att dröja till nästa gång då jag inte vill göra för stora avkliv. Känner dock att jag fick i mig för lite fett under gårdagen, samt att jag slarvade med måltiderna. Inte vad jag åt, utan när. Påvägen hem gick jag förbi McDonalds, men bara gick förbi. Fullt med folk som beställer processad mat (skräp!). Var inte sugen alls över huvudtaget, och tänkte att om det här hade varit för 1-2 veckor sedan hade jag definitivt gått in dit och beställt mat, för att sedan vakna upp helt jäst dagen därpå. Fy fan – och detta betalar folk pengar för??

