Som ni kanske förstått är mitt mål 40/40, dvs. 40 cm runt midjan och 40kg mindre på vågen. Jag vet, det är helt knasigt – men det kommer att gå. För att inte fastna i träsket eller stanna och bryta ihop på någon platå har jag lagt delmål. Har inte riktigt bestämt mig, men utav det som kommer först av de två kommer jag att….

Vid -10kg eller -10 cm i midjan…

Bli världsförälder till mitt andra fadderbarn
Motivation: Vid detta laget vet jag att jag är på rätt spår, och det är dags att hjälpa någon annan

 

Vid -20kg eller -20 cm i midjan…

Åka på en riktig fiskeresa i Lappland
Motivation:
Jag älskar att fiska, och vid detta fall har jag orken att vandra och fiska vilket jag alltid drömt om!

 

När jag passerat 100 kg…

Middag på Prime Winebar på Östermalm

 

 

Vid -30kg eller -30 cm i midjan…

 

Paradisresa
Motivation:
Jag har rest en massa, och varit i princip på alla kontienter – men jag har aldrig varit i ett RIKTIGT paradis. Tipsa gärna!

 

Vid målet, alltså minus 40 kg OCH 40cm i midjan (85kg, 90 cm)

Helt ny garderob!
Motivation: Alla kläder kommer att hänga, och jag förtjänar nu att handla allt nytt. har varit i NY 4 ggr och älskar staden!

