Så, dag nummer två. Vet inte om det är den nya kosten som kickat in men jag har fått lite huvudvärk. Om så är det bara i övergång så jag bryr mig itne speciellt mycket. Kan även vara brist på sömn då jag dragit på mig en muskelinflammation som gjort det lite svårt att kunna somna.

Hursom. Idag har jag ätit kött och bea med en grönsallad och nu ikväll åt jag en omelett på 3 gulor, ett helt ägg och ett paket bacon. Vatten dricker jag som aldrig förr, cirka 2-3 liter per dag. Känns helt ok!

Behöver få mer struktur i tillvaron så jag har börjat kolla runt på KIF (Kolhydrater.ifokus.se) och deras enormt innehållsrika forum.

Imorgon blir det att ta de första bilderna och förhoppningsvis definiera upp delmål, och hur de skall firas. Allt för att hålla mig motiverad. Nu bär det iaf av mot sängen. Ska försöka att få cirka 8 timamrs sömn per dygn, istället för 5-6 som jag tidigare gjort pga. stress.

